שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מהו סולם טלסקופי? צוות אתר דיל הדילים עונה על כל השאלות שלכם

הסולם הטלסקופי הוא כלי עבודה מהפכני בתחום הסולמות, המאפשר גמישות וניידות ברמות שלא היו קיימות בסולמות המסורתיים. סולם זה מצטיין בכך שהוא ניתן לקיפול ופתיחה בצורה טלסקופית, כלומר כל שלב בסולם יכול להיכנס או לצאת מתוך השלב שמתחתיו, וכך מתקבל סולם קומפקטי ביותר כשהוא סגור, אך ניתן לפתיחה לאורך מלא כשהוא בשימוש.

קיימים מגוון דגמים של סולמות טלסקופיים בכל מיני גדלים. יש דגמים של סולמות כפולים ויש דגמים של סולמות בודדים או יחידים. ההבדל ביניהם הוא בצורת הפתיחה של הסולם ומה הכוונה?
סולם טלסקופי כפול יכול להיפתח לשני מצבים בהם, מצב השענה על הקיר ומצב A וזאת לעומת סולם טלסקופי בודד או יחיד שיכול להיפתח אך ורק למצב אחד והוא השענה על הקיר. בטרם הרכישה, מומלץ מאוד להתייעץ עם צוות אתר דיל הדילים ולבדוק איזה סולם מומלץ עבורכם.
הכל כמובן בהתאם לשימושים שלכם.

מהם יתרונות הסולם הטלסקופי?

אחד היתרונות הבולטים של הסולם הטלסקופי הוא הניידות והנוחות שהוא מספק. סולם טלסקופי עשוי מאלומיניום שהינו חומר קל וחזק, ולכן הסולם עצמו קל משקל וניתן לשינוע ממקום למקום בקלות רבה. הקומפקטיות שלו מאפשרת אחסון נוח אפילו במקומות צרים כמו תא מטען של רכב או ארון קטן. בזכות עיצובו המיוחד, ניתן לכוונן את גובה הסולם בצורה מדויקת בהתאם לצרכים המשתנים של המשתמש, דבר שמאפשר שימוש בו למגוון רחב של משימות.

מהם השימושים הנפוצים של סולם טלסקופי?

הסולם הטלסקופי מתאים לשימושים מגוונים, הן בבית והן בתעשייה. בבית, הוא מצוין עבור עבודות תחזוקה שוטפות כמו תיקון גגות, תליית וילונות, התקנת גופי תאורה, צביעה ועוד. בתעשייה, הוא נפוץ בקרב בעלי מקצוע כמו חשמלאים, מתקיני מערכות מיזוג אוויר וגננים, שזקוקים לגישה למקומות גבוהים במקומות עבודה שונים.

סולם ARMY פרימיום כפול

בטיחות כאשר עובדים עם סולם טלסקופי

הסולם הטלסקופי מיוצר לפי תקני בטיחות מחמירים (אלו יכולים להיות תקני בטיחות בינלאומיים, תקני בטיחות ישראליים וכו’), ובמהלך השימוש בו חשוב לוודא שהוא יציב ונעול היטב בכל שלב ושלב. רוב הסולמות הטלסקופיים כוללים מנגנוני נעילה אוטומטיים בכל שלב, אשר מונעים קריסת הסולם במהלך השימוש.

למה כדאי לכם לרכוש סולם טלסקופי מאתר “דיל הדילים”?

הסולמות הטלסקופיים של “דיל הדילים” הם מהמובילים בשוק ומיוצרים תחת המותג TELESCOPIC. הם מתאפיינים בבנייה איכותית מאלומיניום, מה שמקנה להם חוזק לצד קלות משקל. הסולמות מתכווננים לגבהים שונים ומגיעים במגוון דגמים, ביניהם סולמות יחידים וכפולים באורכים שונים, כמו גם גרסאות פרימיום עם מנגנוני נעילה משופרים. הסולמות מותאמים הן לשימוש ביתי והן לשימוש מקצועי, והם מוצעים במחירים אטרקטיביים במיוחד באתר.

כמה מילים לסיכום…

הסולם הטלסקופי מהווה פתרון פרקטי ויעיל לעבודה בגבהים שונים, תוך שמירה על ניידות ונוחות מרבית. השילוב של קלות השימוש, הבטיחות והקומפקטיות הופכים אותו לכלי עבודה חיוני הן לשימוש ביתי והן מקצועי.

 

 

תפריט נגישות